top of page
Sök
  • Skribentens bildCia och Maria

Långfredag och premiär

Uppdaterat: 31 mars 2018

Välkomna!

Nu kör vi! Första fredagsinlägget kommer i dag långfredag. Både för mig, Cia, och för Maria är det en viss symbolik i detta då jag födde min yngsta dotter en långfredag för 16 år sedan och Maria sitt andra barn just den 30 Mars.

Vi hoppas att detta ska bli en plats för systerskap, att vi ska stärka varandra att börja tro på våra fantasktiska kroppar igen. Vi vill att ni håller god ton i kommentarerna. Vi tar oss rätten att ta bort kommentarer som vi inte upplever som stärkande. Nog om detta då jag antar att ni inte kommit hit för att höra oss babbla.


231 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg

Visa alla

Kroppen är helt fantastisk. Bonnies födelse.

Tvivlar du på din förmåga? Det är inte konstigt. Hela våra liv får vi veta att vi inte duger som vi är. Men... din kropp är fantasktisk och du kommer att kunna föda ditt barn (men det kanske inte allt

3 barn 3 förlossningar

Det kom ett mail från en tre barns mor. Tre helt olika förlossningar men alla positiva och stärkande. Under de närmsta tre veckorna publicerar vi dessa. Här kommer födelsen av Elly. Jag har haft turen

bottom of page